18 Eylül 2017 Pazartesi

Kocama Günaydın mesajı,Kocama Günaydın Sözleri

Kocama Günaydın mesajı,Kocama Günaydın Sözleri


Kocama Günaydın mesajı,Kocama Günaydın Sözleri




Evimin direği, gözümün bebeği kocacığım,senin gözlerini açman ile başlıyor gün. Uyan huzurum. Günaydın.

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliğinde huzur gibisin, ışığımsın, güneşimsin..! günaydın kocacığım 

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın 

 Sadece Bu Sabah Değil Her Sabah Koynumda resminle uyanıyorum hayata Bebeğim Seni böylede sevdim, Günaydın birtanem. 

Beynimde Ezberim....Kalbimde Yasaklım....Dilimde Mühürümsün...Her sabah uyandığımda bulamadığım ama her yeni güne senle uyandığımsın...!!günaydın 

Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm 

Sensiz nefes alamam.. Gözümün nuru..!günaydın 

Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum, çünki sen yaşamsın, sen benim için yeni bir günsün bebeğim Günaydın herşeyimmm.. 

Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GUNAYDIN herşeyim…


Dünyanın en tatlı eşine günaydın olsun.

 Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim. Günaydın

Aşk yüreğin güneşidir. Kimi yürekte her gün doğar,kimi yürekte ebediyen batar. Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni. Sende güneşinden mahrum etme beni?.. Günaydın 

Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın…


Salla dünyayı gitsin, hayat güzelse sebebi sensin günaydın 

SEVDAMIN vazgeçilmezi, Yaşama sebebim, Hayatımdaki tadım, Bitmeyen sonsuzluğum... Her gece uykum, Gözlerimi açtığımda güneşim... Tek gerçeğim... senin aşkın bende ömre bedel sevdiğim...günaydın 

O güzel kokun o hoş nefesinle uyanmak yeniden doğmak gibi sevgilim. Günaydın erkeğim 

Günaydın mavi dünya günaydın ak melekler günaydın hayat veren aşkım. 

Hani derler ya melekler görünmez peki sen niye bana gözüküyorsun günaydın:) 

Gülüşüne, sesine ve sesindeki o güvene kurban olurum senin…günaydın 

bu doğan güneş bizim için doğuyor, yeni günü bize doğuruyor. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle günün aydın olsun sevgilim. 

Çünkü sen ne zaman ‘günaydın’ dediysen bana, O zaman doğardı benim güneşim..Günaydın


seninle bir yastıkta uyumak ve uyanmak.Hayalini kurduğum o güzel hissi yaşamak ne güzel sevgilim.günaydın 

Bir Günüm Değil Bir Ömrüm Ol, Bugünüm Değil Yarınlarım Ol Yakışıklım. Günaydın… 

Kollarında olmak ve güne kollarında uyanmak bana güven veriyor. Seni çok seviyorum aşk'erim. Günaydın.

Dünyanın en güzel şeyini sana vermek isterdim ama seni sana nasıl vereyim günün aydın, günaydın olsun seni seviyorum 

Bir sabah Seninle güne uyanacağımı hayal bile edemezken, şimdi  yanımdasın ve güne Seninle başlayıp kahvaltımızı birlikte yapmak o kadar güzel ki... Seni çok seviyorum aşkım günaydın..! 

"Benim bu hayattaki en büyük şansım; karşıdan gelen birisini sana benzetemiyor olmamdır bitanesi.. Çünkü senin bu dünyada bir başka eşin ve benzerin yok.."günaydın 

Bir sabah uyanıp gözlerine bakmak dünyalara sahip olmaktır sevgilim. Günaydın. 

Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor. Günaydın… 

Sen elimin değil,yüreğimin kınasısın...Sen bende bir sancak ve birde tek sığındım bayrağımsın...günaydın 

Bir rüya gibi seninle uyanmak, en güzel sabahlar seninle birlikte başlar. Günaydın Prensim. 

Günaydın aşkım haydi kalk seni seviyorum 

Günaydın sabahımın güneşi. Akşam eve dönmeni sabırsızlıkla bekleyeceğim.

Günlerin aydınlık ve huzur dolu olsun sevdiğim. Günaydın. 

Erkeğin Adam Olduğu Yerde Kadın Her Zaman Hanımefendidir günaydın adamım 

Değer mi dedi ? Değer dedim... Sevdiğin insanın gözlerin de kendini görebiliyorsan, Her şeye değer.. En çokta Kalbe değer...GÜNAYDIN 

Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek günaydın. 

Önce kendime Sonra еvimе Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana dеğеn nе varsa Yürеğimlе bеynim аrаsı Çizgi dеrinliğincе Günaydın 

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydın. 

Günaydın hayatımın anlamı tek sevdam her sabah sana günaydın demek en güzel şey… 

Sensiz günlerim karanlık sensiz aldığım nefes yarım sensiz güneşi görmeyen benim sevgilim, günaydın can özüm günün aydın olsun.

Günaydın dünyalar güzeli biricik sevgilim hadi uyan artık aç gözleri kocacım seni çok özledim. 

Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım. 

Seninle almak nefesi,seninele başlamak her sabaha.benimle olmanı bilmek ne güzel.günaydın herşeyim

Her Güne Seninle Başlamak, Her Günü Seninle Bitirmek, Bir Ömrü Seninle Yaşamak Beni Ayakta Tutan Tek Amaç Sevgilim, Günaydın. 

Arada bir yokluyorsun sol yanımı. Öyle bir seni seviyorum dedin ki inan olsun kalbime indin.günaydın

Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın dünyanın en güzel gerçeği. 

Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım…

İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım. 

Beni yaşatan Umut, Umutlarımdaki Devrilmeyen Ağaçsın; Canında can bulduğum, Elini Sımsıkı Tuttuğum Sevgilim Günaydın… 

Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm Karanlık Sabahlarımı Aydınlatansın Günaydın 

Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. 

Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım her anımda günaydın sevgilim günüm aydınlanıyor seninle. 

Öpücüklerle uyandırmak isterdim seni, yanımda olsan sarardım o nazik tenini, seviyorum seni sabahım sensin benim tek ilacım günaydın aşkım

Bugün ağlamayı düşünüyorsan sakın yapma çükü biryerlerde senin birtek gülüşün için yaşayan birivar uyandıysan günaydın tek sevdiğim.

  Günaydın hayatıma umut veren, günümün anlamı, gözlerimi her açtığımda gülmemi sağlayan güzel, insan günaydın :



Ama ben yine de kalabalığın uyumuna inat Hayalin gerçeğe değdiği yeri seviyorum.günaydın

Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır… Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi, bulaştır! 

Günaydın en güzel zamanlarımın sahibi, günaydın mutluğum, günaydın sevdiğim

Günümün aydınlık ışığı, bahar yüzlüm, güzel gözlüm, tatlı gülüşlüm, şirin sözlüm günaydınlar diliyorum sevdamın en derinin

Günaydın yüreğime doğan, içimi ısıtan güneşim. Seni tarifsiz seviyorum. 

Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın yiğidim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim… Günaydın… 

Yaşandıkça çoğalan ...Aşk PINARIMSIN..!. Hayat yolumdaki son durağımsın Hayatımın anlamı Ömrüm Sevdiğim Herşeyim......♥ SEN YALNIZ BENİMSİN..BENDE SENİNİM..günaydın

 Her yeni güne senin varlığını düşünerek uyanmak, senin sevginle hayata başlamak çok güzel... Seni çok seviyorum aşkitom günaydınn 

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni. Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru günaydın.

Gel birbirimize hayat olalım. Ayrılırsak hayatını kaybetti desinler.günaydın

Bazı insanlar hayatın şekerleridir, onlar hayatın içinde dolaştıkça hayat onların sayesinde tatlanır. Hayatımı tatlandıran şekerime günaydın! 

Sabahın ilk ışıkları yüzüne vursun, en güzel öten kuş pencerene konsun, bugunün ilk gülümsemesi benden sana hediye olsun:) günaydın

Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, bir gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda , Günaydın Aşkım Sanada

Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle… 

Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GÜNAYDIN her şeyim

GözLerini Kapat, ELini Yüreğine Koy We DinLe... Ve Lütfen AnLamaya ÇaLış ÖzLedim... Bir Şeyi, Herhangi Birşeyi ÖzLemekten Bahsetmiyorum Sana.... Seni ÖzLemek Diye Bir Şey War... Nefes ALdırmıyor İnsana..!!günaydın

Güneşin doğduğu yer gözlerin gibi umut verici, gözlerine her baktığımda umutlarım yeşeriyor seninle birtanem günaydın

Günaydın benim tek gerçeğim, günümü aydınlatan güneşim, sabahlarımın tek sahibi.

Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın hayatım. 

Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoook sevecek koca bir yüreğin olsun.

Günaydın sevgimin öbür adı, günaydın yüreğimin mutlu yanı, günaydın özlediğim zamanlardaki sıcak soluk, varlığım, yokluğum, umudum, uykusuzluğuma eş soluk, şimdi günün aydın olsun.

Günaydın hayatımın anlamı, günaydın içimin sönmeyen ateşi, günaydın yuvamızın yürekli Erkeği.  

Şöyle bir bak güneş ne güzel parlıyor, masmavi gökyüzü, kuşlar heyecanla dört bir yana uçuşuyor... Umutların yüreğinde hep taze kalsın, kuşların heyecanı gibi kalbin pırpır etsin ve bir bebeğin gülümsemesi kadar günün güzel geçsin...GÜNAYDIN AŞKIM

Ey kahverengi gözlerine tutulduğum Yakışıklım! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak Görebildiğin binlerce yıldızdan her biri sana gönderilmiş öpücüklerdir! Günaydın Yakışıklım!

Güneşin karanlığa veda ettiği şu saatlerde, beni düşünen biricik aşkıma günaydınlar.

Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime.

Bir şiir yazıpta seni ağlatsam,her akşam,her sabah seni koklasam,solmasan dört mevsim öylece kalsan,yinede sevgilim doyamam sana…günaydın

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.günaydın

Her günün, bir öncekinden daha iyi olması dileğiyle, günaydın hayatım. 

Basit olmayacaksın.. Elini tuttuğunda, herkese meydan okuyacaksın.. Zamanım yok diye, sevmekten kaçmayacaksın..GÜNAYDIN KOCACĞM

Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha, senle geçirdiğim her gün için ben yşadığımı anlıyorum Hayatım benim. Günaydın.

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum Evimin, Gönlümün Reisi. 

Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyeIim.

Sabahın bütün güzeI renkIeri odana doIsun, hayatın tatIı, günün aydın oIsun.

Sevgiyi seninle, yaşamayı gözlerine, gülmeyi kalbine, sıcaklığını ellerine, gülüşün ise rüyalarımdaki meleğin ta kendisi günaydın sevgilim.

Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın yuvamın Prensi..!  

Benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevdiğim. Günaydın. 

Günlerin aydın olurken kalbin bensiz olmasın, kalbin benimleyken bende her zaman seninleyim biriciğim, günaydınlar olsun.

Sadece Bu Sabah Değil Her Sabah Koynumda resimlerin ile uyanıyorum hayata Bebeğim Seni böyle de sevdim, Günaydın bir tanem. 

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte..

Her Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim Günaydınlar Bir tanem benim. 

Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun, hayatın tatlı, Günün aydın olsun sevgilim…

Sadece Rüyalarımda Değil, Gözlerimde yaşatıyorum, Gözlerimde Olduğun için Rüyalarımdasın Sevgilim, Günaydın. 

Sabah uyandığımda güneş doğdu sandım, yanılmışım, sadece sen gulümsemişsin, günaydın bebeğim

Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.

Kelimelerin Anlamını Çoktan Yitirdiği Bir Zamandayım. Hayatımda Anlamını Yitirmeyen Tek Şey Sana Duyduğum Sevgidir. Günaydin Kocacığım Seni Çok Seviyorum.

Her güne Senin aşkınla başlamak, Senin sevginle uyanmak çok güzel… Seni çooook seviyorum aşkım.Günaydın Kocacığım.

Babamdan sonra bana prensesler gibi bakan adam, o masaya oturup evet dediğim için bir kere pişmanlık duymadım. Aşkın da, kalbin de, adamlığın da, insanlığın da hala taze kokulu. Canım kocam, yaşlanmanın en güzel yanı, sevmenin en güzeli iyi ki varsın.

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim. Biricik Kocam

Kara gözlüm, gözlerine hapsolduğum. Hayatı geçiştirirdim ben senden önce, takvimlere bakardım her gün. tek tek sayardım günleri bitmesi için.. şimdi ise; her sabah gözlerinle uyanıyorum yeni güne takvim yapraklarını attım bir kenara saymıyorum artık günleri biliyorum ki zaman senin yanında su gibi geçiyor ve ben her sabah şükrediyorum her yeni güne..günaydın bitanem

Dünyanın en temiz kalpli, en iyi insanının eşi olmaktan çok mutluyum aşkım. Seninle güne başlamak her şeyin ötesinde bir mutluluk benim için. Seni Çok Seviyorum. Günaydın. 

Seni o kadar seviyorum ki; Gününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim. GÜNAYDIN ADAM.

İçimde ki tek dünya sensin sen benim hayatımsın sevgilim, ben yaşadıkca sana yeminliyim, senden başkası benim güneşim olamaz birtanem benim günaydın canım kocam.

Güneş olup doğ sabahlarıma, Umut ol yarınlarıma, Ellerini ellerimden ayırma. Günaydın sevgilim! 

Kokusuna aşık varlığına tutkulu olduğum adam.Günaydın

Oysaki tek istediğim,sana günaydın dediğimde yanımda uyuyor olmandı.Çok şükür.Günaydın Kocacığm

Canıma can katan adamım günaydın...

Aklım, yüreğim ve duam daima seninle... Günaydın evimin reisi, canımın içi kocacığım... 

Gözlerinden süzülen bir damla yas olmak isterdim. Gözlerinden dogup, yanaklarindan süzülüp, dudaklarinda ölmek için.Günaydın

Günaydın dünyalar iyisi biricik sevgilim, hadi uyan artık aç gözleri kocacığım seni çok özledim...

Sen benim canım, sen benim cananımsın, sen benim güneşim karanlık sabahlarımı aydınlatansın, günaydın bebeğim… 

Günaydın bir tanelerin bir tanesi dünyanın en yakışıklı erkeği evet evet sen bitanem o uykulu halinle dahi yakışıklısın ve sen benimsin iyi ki varsın yeniden günaydın.

Çay kokulu sabahları seviyorum. Bir de sevdiğimin, O uykulu, mahmur gözlerini... GÜNAYDINN

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gecemi yıldız yıldız bezeyen, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan biricik kocacığım. günaydın..!

Ben Senin Sadece Güzel Günlerinde Yanında Değilim Kötü Günündede Yanındayım Sevgilim Seni Değişmem Hiçbirşeye unutma Sevgilim.günaydın kocacğm

.Dünyada birçok insan vardır, ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var ki o da şuan bu mesajı okuyor günaydın

Günɑydın güneş gibisin ɑy gibi geceyi de gündüzüde ɑydınlɑtıyorsun ışık gibi pɑrlıyorsun ışıkyüzlüm.

Eller bana kalpsizsin diyorlar, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar!!!Günaydın

hadi gel tut ellerimi! Benimle uyan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım…

Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda, martılar yalnızca ikimizin anlayacağı bir dille şunu fısıldar denizin kulağına: Seni çok Seviyorum. Mutlu Sabahlar. 

Günaydın, yüreğime yağmur gibi yağan sevdiğim, Günümü aydınlatan Prensim; Günaydın. 

Özlemle özlenmektesin, Sen, özlemlerin içinde en çok özlenensin. Özlenenlerin içinde en özelsin..

AKLIN NEREDEYDİ SENİN ? sorusuna Milyon kere CEVABIMSIN...günaydın kocacğm

 Bugün her zamankinden farklı birşey yapayım dedim ama olmadı.Yine sana aşık uyandım sevgilim.Günaydın.

Sevgilim, sen, Asla uyanmak istemediğim Bir rüya gibisin.Hep yanımda kal, Bu rüya bitmesin. Günaydın...Sevgilim... Günaydın rüyalarımın prensi


”Yıkılmaz dağların sarsılmaz taşlarıyız, yüreğimizde sevda yazar alnımızda bela, biz delice sevmesini biliriz, ama sevdiklerimizi unutmayı asla, günaydın


Günaydın sevgilim,yanında değilim ama, Sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana. Bir günaydın mesajı, bir tebessüm. Seni ne kadar çok sevdiğimi bil istedim. Sabah uyandığımda ilk seni görüp, Güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim. Günaydın Sevgilim... Canım Kocacığım., Seni Seviyorum...



Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. Kokusu sen, güzelliği sen. Ne olur sen de bana bir gülüversen... Günaydın Gülüm...



Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına. Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana. Kocaman bir gülümsemeyle Günaydınlar yolluyorum sana. :)) Biricik kocacığım Günaydın.




Yağmurunda ıslanacağım, Güneşinde ısınacağım, Ilık bir bahar günü gibisin. Rüzgar çiçek kokunu getirir. Gülüşün hayat verir bana. Baharım... Çiçeğim... Günaydın...